Alla inlägg under oktober 2008

Av Victoria - 23 oktober 2008 15:28

Idag  hade jag tvätt tid mellan 15-18 trodde jag och släpade ner all tvätt.. men upptäckte då att jag visst hade tid 11-15 ...grrr  blir så less på mig själv när jag är en virrhöna, fick en ny tid imorgoneftermiddag och då blir det skit tressigt att tvätta eftersom jag ska iväg.... fast det förstås jag har ju en sambo som kan hjälpa mig....undrar bara om han vet hur man gör hehehe..


Nu ska jag se hur det går för Wirva.. hon håller på att tvätta en vagn vi ska sälja så det kanske är vatten överallt ,jag tog min chans och smet till datorn.


                                   Kram Victoria


Av Victoria - 23 oktober 2008 09:37

Här var vi uppe tidigt som vanligt.. wirva verkar ha en inbyggd väckarklocka som väcker henne klockan fem så det blir kul nu när man ställer om klockan :( not !!!  då vaknar hon alltså fyra...    men det brukar gå till sig på några veckor.


Idag ska jag ta fram lite tjockare jackor för jag frös imorse,

jag skulle vilja ha en ny jacka en svart (konstigt va) typ av kort kappa... sån som de flesta har nu jag har en jätte fin halsduk som skulle passa till en sån som jag köpte på en second hand affär.


Idag ska jag fixa med kläder som jag ska sälja i helgen på bytersmarknaden hoppas jag kan tjäna lite kosing! !

förra gången tror jag jag tjänade ca 700 :-  inte alls dumt. men jag har inte mage att göra mig av med alla söta små bebiskläder :)  när jag ser dem kan jag inte fatta att wirva varit så liten.


                               Kram Victoria                    




Av Victoria - 22 oktober 2008 19:59

nu har vi precis kommit hem från en mycket smaskig middag hos min mamma, mina systrar var oxå där så det var mysigt värre!!

Vi åt tacos!! Mums fillibaba!! var super länge sen jag åt det.


Igår köpte jag och wirva glass av glassbilen och idag har hon tjatat hela tiden om att få glass hon sa en sån kul sak när hon tjatade och tjatade om en till glass... men mamma jag lovar jag ska äta den jätte snabbt hi hi hi..  sötnosen!


Nä nu ska jag jäsa i soffan känner mig proppmätt efter tacosen!


Kram kram!!



Av Victoria - 22 oktober 2008 12:19

Av Victoria - 22 oktober 2008 12:19

bilodbevis på vårat pyssel idag!

Av Victoria - 22 oktober 2008 09:12

Imorse eller inatt vaknade wirva 04,45... känns att det är vinter på G för hon vaknar alltid tidigare vinterhalvåret.

idag är vi iallfall hemma och myser och har hunnit en massa redan, vi har gjort tvålar, hon har ritat en fin teckning som vi ska sätta på ytterdörren med bild på alla oss famlijemedlemmar lekt lite med dockor..


Wirva vaknade inatt och grät hysteriskt hon  berättade nu på morgonen vad hon drömt, hon drömde att jag och hon åkte tåg och jag kastade ut hennes favoritmössa genom fönstret hihi.. 


Nu ska jag hoppa in duschen!!


Tjingalong!!

Av Victoria - 21 oktober 2008 18:13

Nu är jag mätt och belåten! har ätit min favorit mat spegetti och köttfärssås!!


Här har det varit full fart hela eftermiddan wirva tog med sig en kompis hem från öppna fsk och de har lekt så himla bra så det blev även lite avlastning för mig =)


ikväll blir det tv kväll (igen) först ugly betty och sen desperate housewife hoppas bara jag håller mig vaken... det var det fösta jag tänkte när wirva väckte mig imorse ...shit nu kommer jag vara trött ikväll... puckat va hihi.!!


Ha det bäst flodhäst!!  (så brukar min dotter säga varje dag vi går från dagis)

Av Victoria - 21 oktober 2008 13:00

varför bilden blev sne men ni ser ju ändå!! 

Ovido - Quiz & Flashcards