Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Victoria - 11 oktober 2008 18:19

då var det snart dax att åka på jobbet igen.. jag är sååå trött så jag hoppas det blir en lugn natt...

dagen har varit mycket trevlig, Wirva lekte för fullt så när hennes kompisar gick hem var hon helt slut.. lillstumpan.


Idol igår ..vad tycker ni.. jag tror att lars fortfarnde är min favvis fast Alice var grym igår hon med...  det var iallfall rätt person som åkte ut tycker jag.. 

 blir spännande att följa denna säsong.

Vet ni vad jag önskar kunde börja igen.... Big Brother hur bra var inte det!!


Nä nu ska jag gosa lite med mitt barn innan jag drar till jobbet.


hörs imorgon!! 

Av Victoria - 11 oktober 2008 09:30

Igår slog jag min armbåge rakt in i en dörröppning typ kärringstöt (heter det så?)  hur som helst så har jag skit ont..  mycket irriterande..


Nu är jag hemma igen efter en natt på jobbet ,jag somnade jätte sent för jag kollade på film.. enjätte bra film jag lånat av Emma, Jakten på lycka med Will smith jag kan verkligen rekomendera den!


Idag ska vi bara slappa jag och wirva, nicke är på älgjakt så vi får hoppas de skjuter så vi får lite kött..

Eller just det ja vi ska ju få främmande även idag av två kompisar till wirva och deras mammor ,ska bli trevligt.


bye bye!! 


Ovido - Quiz & Flashcards