Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Victoria - 26 oktober 2008 14:35

Och min skrutt har blivit riktigt sjuk idag, snoret bara rinner, skämdes lite på kalaset  att jag kom dit med henne men det bröt ut riktigt när vi var där så hon var inte på sitt bästa kalashumör precis.


Nån som har ngt super tips till ett barn som inte vill snyta sig, wirva torkar och torkar under näsan men fräser inte ut snoret så hon blir alldeles öm och röd där.


Nu ska vi pyssla lite, vi köpte ett nytt lim igår så här ska limmas och klippas ur en reklamtidning från leksaksaffären.


Ha det gött!!!


                  Kram Victoria


Av Victoria - 26 oktober 2008 06:22

jag tycker det är helt sjukt att vi i sverige fortfarande håller på att ställa om klockan... 

 Wirva är verkligen inte inställd på vintertid hon är ju jätte morgonpigg och imorse vaknade hon ur sin skönhetssömn klockan tre lite väll tidigt tycker jag =(  Det blir en lång dag idag för oss.


Vi ska ju på kalas idag och vi åker tidigt, blir hämtade nio av mamman till hon som fyller år, det går inga bussar dit och jag har ju inget körkort (än) och nicke jagar så de är snälla och hämtar oss.  


Jag är såååå avvis på min lillasyster för hon har fått av sin söta pojkvän biljetter till idol finalen i december!  Den skulle jag oxå vilja gå på.


Nu ska jag ta och städa lite (sällan va) och sen hoppa in i duschen.


Ha en bra söndag!!

                  

                                      Kram Victoria

Ovido - Quiz & Flashcards