Alla inlägg under maj 2009

Av Victoria - 30 maj 2009 08:56

igår hade vi Aptmöte och då fick jag hålla i lite olika saker och efter mötet sa min chef  - Victoria jag tycker det känns såå bra att du är samordnare du gör det jätte bra!! 

 Det var  himla kul att höra såklart..;)


Sen igår kväll var vi till Jessica som fyllde 27 påstod hon..  så här glad blev hon iallfall när hon fick sina presenter


Idag är det super fint väder  men jag  vet inte vad vi ska hitta på eftersom jag är den enda i våra familj som är vaken....och klockan är 09.02 och Wirva sover..  men det har varit tidiga mornar hela veckan så hon behöver nog sova, oj  nu kom hon visst upp så nu måste jag gosa lite.


Kram och ha en bra dag!!!

Av Victoria - 27 maj 2009 19:48

Idag hade jag en stressig dag, först var det samordnarträff på förmiddan sen stressade jag iväg på jobbet och sen fort på dagis där det var fest idag!!

Wirva var en mycket söt katt!



Vi fikade gott och såg på barnen när det sjöng så fint tyvärr blåste det ganska kallt men var ju inget regn som tur var.


Imorgon jobbar jag igen.. vi ska nog på stan en sväng så då ska jag passa på att köpa en present till  Jessica som fyller år på fredag.. jag tror jag vet vad hon ska få..;)


Nu ska jag se Rent hus och sega  lite i soffan, känner mig otroligt trött idag eftersom jag sov som en kratta inatt..


Kramis!!


By the way så har väll ingen glömt vem som fyller år på måndag.....en mycket viktig dag!!

Av Victoria - 25 maj 2009 18:03

Imorgon har jag en ledig dag vilket ska bli skönt!!

Jag och Wirva ska sy hennes kattgrejer och sen ska vi träffa hennes blivande man Leo vilket ska bli skojigt, jag får ju äran att träffa Malin som svek oss och flyttade till tjotahejti (klockarberget) hehe.


Nu ska jag stöka undan middan som idag blev spagetti och köttfärssås, en vanlig middag i vårat hushåll men jag tycker det alltid är gott.

Jag borde städa oxå men jag tror jag skiter idet för jag har verkligen ingen lust...


Kram kram!!




Av Victoria - 24 maj 2009 20:57

 Fan va kul vi ska ha på tranviken..;) hehehe..



Idag har jag jobbat igen, vi tog bussen på stan och strosade runt lite. 

Jag köpte grått lurvtyg som jag ska sy en svans och kattöron av det till Wirva så hon kan vara kattunge på dagis familjefest på onsdag.


Nu ska jag se en film med min boyfriend.


Kram på er alla!!!


Förästen så är inte min nya dammsugare så värst bra...   känner mig lite lurad faktist.



Av Victoria - 23 maj 2009 22:51

igår kväll när jag skulle åka hem från jobbet fick jag inte igång moppen (igen)

Svärmor och hennes man kom och hjälpte mig och de åkte ganska långt för min skull och när de kom så startade moppen på engång... ;)  Lite pinsamt.. hehe.

Men som tur är så är detta sista sommaren jag åker moppe för nästa då ska jag minsann susa fram i en bil med ett fint körkort i plånboken!!!

Av Victoria - 23 maj 2009 22:19

Jag har varit lite dålig på att skriva sista dagarna.... har liksom haft fullt upp.

I torsdag sov Wirva hos farmor så då mös vi med hemkörningspizza och filmer och sen på fredag jobbade jag vilket var ett tag sen eftersom jag har haft min långledighet, nu jobbar jag ganska mycket ett tag.


Idag på jobbet så tog vi en promenad till bakluckeloppis ochdär gjorde jag ett fynd!!!

En electrolux dammsugare för 120 kronor (min är blå)  jag är riktigt nöjd!

Har velat ha en sån men tyckt att de varit för dyra.


Nu ikväll har vi varit hos våra nya grannar där vi blev bjudna på marängsviss, mums!!



Oj nu börjar visst filmen vi ska se.


Kram kram!




Av Victoria - 20 maj 2009 12:53

Idag är Wirva på norra berget igen med dagis men de kommer tillbaka vid två och då ska vi gå på öppna föskolan och göra batik tröjor  vilket ska bli kul ( jag har aldrig gjort det)  och sen ikväll ska vi våldgästa våra vänner i töva om Jessica mår bättre.


Nu på förmiddan har jag vait på Ica maxi och gjort av med pengar.. hittade faktist en tröja där som var himla fin och lite annat smått och gott.


Kram på er och ha en bra dag!!



Av Victoria - 19 maj 2009 12:33

Idag så pysslar jag här hemma, jag har bestämt mig för att tokrensa i hela lägenheten eftersom vi har så mycket struntsaker så idag började jag med köket vilket resulterade i två sopäckar med bara en massa skit... nu har jag en kökslåda som är helt tom som jag tror Wirva ska få ha teckningar och sånt i.


Jag har även hunnit med att tvätta två ikea påsar med tvätt och varit och handlat dagens middag som blir leverbiff och potatis, mums tycker vi det är här hemma.


Nu ska jag äta lite lunch, fil och banan  och nån smörgås.


kramis!!!

Ovido - Quiz & Flashcards