Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Victoria - 1 maj 2009 21:06

Idag ha vi haft en härlig dag i värmen!!

Först var vi på lekparken där Wirva lekte med Hanna,de hade superskoj!


Sen var det dax att skjutsa hem lilla Baileys till mamma och där blev vi bjudna på jordgubbar och glass, så sommrigt och gott!


Nu är Meja och Melina här så det har varit full ös.... mest på Wirva dock som för första gången ska ha kompisar som sover över , nu sitter de och varvar ner (hoppas jag) till en film på Wirvas rum.




Förästen för den som bryr sig så hade jag mitt hår lockigt igår och fick massa beröm så jag kanske ska ta det lite lugnt med platttången ett tag ;)


Kram på er!!!


Av Victoria - 1 maj 2009 09:21

Jag vaknade tidigt idag.....först väckte baeilys mig vid fem och va bussugen sen ringde Nickes väckarklocka på mobilen halv sju så då blev jag pigg och klev upp...Wirva däremot sov till halvåtta.


Nu håller vi donar lite här hemma, Nicke rengör akvariumet vilket verkligen var på tiden och jag plockar det vanliga som måste göras varje dag.

Vädret är kanon så vi ska ta och gå ut sen och ikväll ska två sötnosar sova här, Meja och Melina eftersom Jessica och Magnus ska ut på gallej.


Ha en bra dag!!

Kram Victoria

Ovido - Quiz & Flashcards