Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Victoria - 3 maj 2009 19:27

http://www.iloveikea.se/ 


hittade den här sidan nyss och tänkte at jag kunde vara snäll och tipsa om den, det är som blocket fast bara med Ikea grejer.


Nu ska jag fixa skruttisen inför sängen.


Av Victoria - 3 maj 2009 18:55

Vi har haft det mysigt som vanligt  i töva, igår var vi ute hela dan och det var så himla härligt!  Jag är lite röd om näsan idag.

 Ätit gott har vi gjort, grillat med klyftisar,  grillad svamp (viktigt tycker jag) bearnisesås och sallad så klart.


Nu ska jag mysa  lite med Wirva hon  är trött och gossugen så det är bäst  att passa på ;)

Här kommer lite bilder som jag lovat iallafall.


Kramis!

Av Victoria - 3 maj 2009 10:19

Vi är i töva och njuter av solen så därför ahr jag lixom inte skrivit nåt ;)


jag har iallfall knäppt en massa kort som jag ska lägga in ikväll.

Nu ska jag och jessica brassa iväg till birsta och köpa baden baden stolar som jag sen ska ligga i idag hade jag tänkt.


Ha en bra dag mina vänner!

Emmis lycka till idag!!

Ovido - Quiz & Flashcards