Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Victoria - 15 maj 2009 20:57

Oj oj vilken god mat vi fick, jag skulle verkligen vilja lära mig att laga indisk mat för det är mums!! ( jag var så glupsk så jag glömde fota maten)

Lite lustigt var det när vi var där för det var bara vi gäster som åt inte de vi var hos..tydligen brukar man göra så i indien ibland...

 

Efter middan så var vi på en lekpark utanför vilket Wirva gillade eftersom det fanns en linbana där och sen tog vi bussen in till stan där jag var en mycket god mor ..; 

 Wirva fick leka på lekparken vid busstationen och rida på typ alla dinosarier .....oftast när vi är på stan så är vi lite stressade men nu hade vi ingen brådska alls, vi hade mysigt och dessutom hittade jag 100 kronor på marken ...;)


Kram och trevlig helg mina vänner!!!



Ovido - Quiz & Flashcards