Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Victoria - 13 maj 2009 11:48

Nu har jag duschat och tvättat håret med mitt nyköpta shampoo och faktist blev håret annorlunda på ett possitvt sätt och luktar jätte gott oxå !!


Ett litet tips bara!


Av Victoria - 13 maj 2009 08:30

Eftersom Wirva var hemma med mig igår så kunde jag ej gå till sjukgymnasten utan fick en tid idag istället men ryggen känns faktist bättre och det tackar jag min spikmatta för, men det är nog bra att gå ändå för jag tror det är ngt som sitter fast  vid skulderbladen.


I eftermiddag är det öppna förskolan som gäller , det är ju pyssel på onsdagar och våra nya grannar som har flyttat hit från villhelmina ska följa med, då ska jag fråga ut henne om hon känner nån av våra fjällpojkar..;)


Hoppas ni andra får en bra onsdag!!!


Kram Victoria



Ovido - Quiz & Flashcards