Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Halloj!!

Av Victoria - 24 januari 2011 14:06

Vilken toppen helg vi har haft!!

Vi har varit bortbjudna på middag fredag, lördag och söndag, iallafall jag och Wirva.

Fredan var vi hos Nickes kusin och hans tjej och åt gott och spelade spel, Pictonary (stavning??) jag var mycket duktig faktist.. jag och Peter vann lätt över Nicke och Annbritt   .


På lördan hade vi fullspäckat schema, först var det inflyttningsfest hos Hjalmar och Viola där det bjöds på pannakakstårta till barnen och en gudomligt god varm sallad till oss vuxna.

  

Jag och Wirva gjorde godis blommor som vi tog med till dem.

  

    

En rolig eftermiddag var det!

Sen åkte vi raka vägen till Minnas häxkalas.

  

Jättekul hade Wirva även där men sen när vi skulle gå hem var hon helt knäckt.. hon orkade knappt gå och gick och la sig bums när vi kom hem och sov till  07.40 morgonen efter.


Igår söndag var vi bjudna till Jessica och Magnus på middag där vi mumsade i oss  Echilladas. Trevligt och gott var det även där.


Idag händer inte så mycket.. jag och Nicke har varit på Lidl där jag köpte tanttofflor att ha på jobbet. Jättesköna är dom.


jag jobbar natt inatt så det blir ju såklart en prommis dit.

Sen är jag ledig framtill fredagnatt.

Passar bra eftesom vi ska byta rum här hemma, Wirva håller på att längta ihjäl sig tills hon får sitt nya rum. (Hon ska ta Kevins gamla)


Vikten går neråt    morgonens minus visade totalt 8.5 kg nu!!

Så himla najjs!!! 

Börjar få lite kommentarer om att det syns och då blir man ju peppad att fortsätta.. har ju mycket kvar ännu men är på god väg!


Jag ska köpa en corsstrainer av min jobbarkompis för 500 kr, blir perfekt dagarna vädret inte är det bästa för promenader.


Puss på er!!






 
 
Ingen bild

Liza

24 januari 2011 22:37

Vilken rolig helg ni verkar haft ;). En egen crosstrainer låter kuuul ;) lycka till vännen. Kram.

 
Ingen bild

Syrran

25 januari 2011 16:42

Som jag väntat på ett litet inlägg från dig, du bloggar mindre tror jag. Crosstrainer...vad perfekt :-). Vi hörs. Kramar

Victoria

26 januari 2011 15:03

Ja blogglusten är inte på topp..
Du får komma hit och träna lite på min crosstrainer nån dag!
Pussss!!

 
Ingen bild

ema

26 januari 2011 08:44

nice med godisblommor! jag kommer ihåg när jag var liten och du och jag gjorde godisgurkor och jag tyckte att det var sjuuukt coolt ;)
puss

Victoria

26 januari 2011 15:02

Tänkte först göra såna men kom på att tandpetare kan va lite farligt när man är liten ;)
Du kanske kan få en sån när du fyller år.. hehe.
Puss!!!

 
Ingen bild

ema

2 februari 2011 08:32

jaha här va det inte mycket action... updatera!

 
Ingen bild

K i skåne

3 februari 2011 13:32

Oj vad jag längtat efter att du ska skiva i din blogg, vill veta hur ditt nya liv går etc... Många kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards