Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Victoria - 19 januari 2011 13:33

Äntligen har Lindas bebis kommit!

 En pojke precis som det var sagt och alldeles underbar!!

Jag kunde inte somna igårkväll för jag va så pirrig i hela kroppen!

Är avvis på dem som har en helt underbar härlig tid framför sig.

Längtar till jag får träffa den lille sötnosen som inte har fått nåt namn ännu.


Inte nog med det.. Jag var dessutom på tv igår   

Sadaka (kvinnoförningen jag hälper till på) var och träffade landshövdingen och då var Mitt Nytt där och filmade.

Wirva blev jätte avvis när hon fick höra vilken kändis ?? mamma är. HaHa..


Idag hände ngt som inte hänt på läääänge.. jag fick städsjukan

Så jag har städat och donat här hemma hela dan!

Känns himla skönt nu.


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och handla middag som idag bli bakad potatis med räkröra, ska bli smaskigt.


Jag jobbar inatt så det blir en prommis dit som vanligt( gick även min morgonrunda med Igor imorse) och hem imorgon.


Kram och puss!!


Vikten är nu ca 7.8 minus!! Me like! Längtar till 10 kilo för efter det lär det börja synas mer.


Ovido - Quiz & Flashcards