Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Victoria - 14 januari 2011 18:38

Mitt bästa skönhets    tips ska jag nu bjuda er på.

Jag har varit försökskanin under en vecka och jag har fått bebismjuk hud i ansiktet!

Förra helgen googlade jag lite på huskurer för torr hy i ansiktet och fick då tipset att smörja vanlig olivolja i ansiktet på kvällen och det funkar verkligen!

Huden är supermjuk och ser mycket piggare ut.

   Testa!!!   Tror det är mycket bättre än dyra krämer. 

Jessica!! Du måste testa jag tror du kommer bli nöjd.


Veckan som varit har gått fort, jag har ju jobbat mycket plus att jag jobbar ni i helgen.

Tyvärr verkar det komma dum kyla igen så jag vet inte hur det blir med promenaderna till och från jobbet.

Har gått minst en prommis varje dag den här veckan och beroendet börjar återkomma.

Nyttiga livet har dock varit lite svårt.. eller jag har ätit realtivt nyttigt men jag är såååå sugen hela tiden men det går väll över snart får jag hoppas.


Ikväll ska jag faktist festa till på lite skruvar som ju innehåller mindre fett..    åt dem innan jul  ibland och då gick jag ju ner ändå.






 Nu ska jag servera prinsessan sitt fredagsmys som är chokladpudding.


Pusss!!

Ovido - Quiz & Flashcards