Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Victoria - 10 januari 2011 19:13

Va skönt det känns att vara igång med nyttiga livet igen.

Känner mig lika motiverad som innan jul.

Frossandet under julen har resulterat i 2 kilo upp ... men men det går jag ner den här veckan   

Ska ju även börja på friskis i veckan så nu ska fläsket brännas!!


Bion var jätte bra igår, vi hade det mysigt jag och Wirva.

  

Är så glad att vi kan göra saker tillsammans som även jag tycker är roligt..

sitta i sandlådan som vi gjorde när hon var mindre är inte så superkul.. hehe.



Idag har jag jobbat,  jobbar faktist massor den här veckan vilket är lite ovant men helt ok. 

 Blir ju perfekt att få många prommisar till och från jobbet!!


 

Tandlösa    


  


Wirva har längtat sen förra måndan till idag eftersom det är Familjen Annorlunda men hon vaknade tidigt imorse .. halvfem tror jag klockan var så det var omöjligt att hålla henne vaken.


Kram    






















Ovido - Quiz & Flashcards