Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Victoria - 19 oktober 2008 19:15

Vi tog faktist en tidigare buss hem... wirva var inte på sitt bästa humör idag förmodligen beror det på att hon är trött efter gårdagen plus för lite mat i magen på hela helgen så det kändes skönt att komma hem i vettig tid.


Nu ska jag packa upp och ta fram kläder för morgondagen och sen sega i min egen soffa.. borta bra men hemma bäst som det heter =)


Nicke Och K kom och hämtade oss på bussen och sen åt vi på Mc donalds till wirvas stora glädje och det är bra leksaker de får där nu, wirva fick en ABC bok av elsa beskow kunde inte blivit bättre bok för det är ju bokstäver och skriva som hon gillar bäst nu!!


Hörs imorgon! 



Av Victoria - 19 oktober 2008 06:50

jag blir verkligen glad när jag loggar in här och ser att jag fått gulliga kommenater, tack för dem!!


Wirva stumpan vaknade kvart i sex och hade jätte ont i magen, hon var super hungrig såklart, själv vaknade jag med en godis bil faskletat på ryggen och i håret..hehehe  .. inte så mysigt.


idag bär det av hem kl. 16.00 och jag ska försöka övertala wirva att vi inte ska sitta längst fram för då kan man inte titta på filmen de visar, resan går jui lite fortare om man kan det plus att det kommer ju bli mörkt så vi inte ser ut ändå.

Förästen så var jag och solade igår men det var inga bra rör så jag blev inte så jätte brun =(   bara 60 kr, fattigare..


kram på er nu ska jag surfa runt lite innan jag hoppar i duschen!


Ovido - Quiz & Flashcards