Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Victoria - 28 oktober 2008 17:26

ikväll är det äntligen fortsättningen på desperate housewife.. spännande.

Jag tittar även på ugly betty på tisdagar så kvällen är fullsspäckad!!


Tyvärr så känns det i kroppen som att jag håller på få feber :(

 Nu ska jag titta på bolibompa med wirva med risk för att somna..


                     Kramis Victoria



Av Victoria - 28 oktober 2008 14:40

jag har fyndat tral la la la  

 har varit på jakt efter en svart jacka som inte är så lång och idag tog jag wirva  i vagnen (skulle på apoteket oxå)  och gick in på hennes och tro det eller ej men just idag hade de halva priset på massa jackor så  jag hittade en jacka precis en sån jag vill ha för otroliga 249 kronor!!!!    Jag är såååå glad!!!


Förkylningen däremot är inge bättre på nån av oss så imorgon blir det en hemma mys dag.


Idag ska vi äta min favorit middag kycklig nudlar wokgrönsker och terriaki sås mums  jag köpte även lite chasevnötter (hur stavas det egentligen) som man kan ha i om man vill.


Nu ska jag skriva med  wirva i hennes nya dagbok.


Tjingalong!!


                  kram victoria




Av Victoria - 28 oktober 2008 07:44

jag och wirva skulle så gärna vilja ha en liten kattunge men jag vet inte om det är så bra eftersom vi är borta ganska ofta på heglerna  men det skulle vara så mysigt..   wirva sa igår när vi pratade om det att den isåfall skulle heta  margareta hehehe..


kram så länge!! Nu ska jag koka kaffe för andra gången idag...

Av Victoria - 28 oktober 2008 06:38

Här är vi förkylda både jag och wirva... lillstumpan hade nästan sår under näsan igårkväll men jag smörjde dunder salvan inotyl under näsan när hon sov och idag ser det mycket bättre ut.

Själv vaknade jag med tungt huvud och täppt näsa men det var ju inte så oväntat :(  har ju inte sovit så mycket sista nätterna och då blir man ju mer mottaglig.

Igår på konsum så hade de barbie kopior och pysselpaket för 20 kr styck så jag köpte ett gäng som jag kan ge wirva om det blir för jobbigt att vara sjuk.


Nu ska jag surfa runt lite!


                      Kram Victoria 


Ovido - Quiz & Flashcards