Alla inlägg den 25 oktober 2008

oj

Av Victoria - 25 oktober 2008 16:41

jag glömde visst vända bilden.. syns ju ändå.

kram kram

Av Victoria - 25 oktober 2008 16:36

Nu är jag hemma igen och jag har fyndat massor!!!

Allt på bilden + en hög stol köpte jag för 580 kronor!!


Wirva blev jätte glad för allt så det var ju bra.


Nu ska jag fixa middag och sen gå på konsum med wirva och köpa inslagspapper hon ska på kalas imorgon och ev. ngt gott till kvällen.


Idag är det två stycken som har frågat om jag gått ner i vikt sånt är roligt!!


                     Kram Victoria

Av Victoria - 25 oktober 2008 07:34

Nu ska jag snart åka till bytesmarknaden av barnkläder och det ska bli såååå kul!! Jag älskar verkligen att fynda billigt!


Tyvärr så känns min hals fortfarande öm... bläää.. men men jag har ingen feber eller så.


I helgen så är min lillasyster i stockholm med sin pojkvän, han har en romantisk överasknings helg inbokat för henne... hon har inte fått veta något de ska göra, gulligt va?  jag är inte ett dugg avvis... eller joooo massor!! 


Nu måste jag skynda mig ska även hinna köpa frukt innan vi åker.


 Ska visa bilder på mina fynd sen för den som är intresserad.


                        Kram Victoria


Ovido - Quiz & Flashcards