Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Victoria - 3 oktober 2008 17:34

Äntligen är jag ledig!! Skönt! 

Idag var jag och stumpan på teater med hennes kompis det var rikigt mysigt!

Tänkte först att vi skulle åka till våra kompisar i töva ikväll men skrutten är helt slut efter dagen och jag känner mig rätt knäckt jag med så det blir en hemmakväll framför tvn, är ju idol ikväll... min sambo blir säkert jätte glad att vi ska se det hehe...


Träffade min dotters gudfars fru på stan och hon berättade att hennes pappa är jätte sjuk och ligger på sjukhus..  mina tankar är hos dem.


på onsdag ska vi bort och fika hos en tjej från kyrkan som hjälpte oss en massa när min pappa dog i påskas ska bli trevligt hon är en mycket fin människa.

jag kan ibland inte fatta att pappa är borta.. .. känns helt sjukt att han bara är borta, min dotter pratar mycket om morfar och vinkar till honom uppe i himlen...  känns så hemskt att han inte får se henne växa och se allt hon lär sig som jag vet han skulle bli stolt över som tex när hon lärde sig cykla i våras...  fast han kanske ser därifrån han är ..

Han har ju ingen gravsten utan är begravd i en minnes lund och jag har bara varit där en gång.. kändes så konstigt.. jag kan ibland önska att det fanns en gravsten att gå till  men det vet jag att han inte vill ha..


Nä nu ska jag skicka iväg min sambo på konsum så han kan köpa lite gotta till ikväll för det tänker jag unna mig idag.


Trevlig helg mina vänner!!





Ovido - Quiz & Flashcards