Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Victoria - 24 oktober 2008 19:56

Nu är det strax dax för idol och lite smågodis.

Jag har  precis kommit hem efter att ha varit och lämnat in mina kläder som jag ska sälja och mina söta kompis Jessica ställde upp och skjutasde mig fast det är fredagkväll och allt. Tack för det min söta vän!!


Hoppas ni alla har en trevlig fredagkväll.


                          Kram Victoria

Av Victoria - 24 oktober 2008 16:12

Min dotter var brudnäbb i sommras och var så rolig för hon trodde att hon skulle ha en näbb ..brudNÄBB   haha.. hon fick iallfall en sen när det var  bröllopsfest.

Tänkte bjuda på en bild på det!

Trevlig helg mina vänner!!

Av Victoria - 24 oktober 2008 15:04

att jag har ont i halsen och den känns irriterad... snyft jag vill inte bli sjuk.


Idag har jag iallfall haft en bra dag på jobbet  fast det har varit lite långtråkigt oxå, ibland sitter jag gara och ittar på klockan och väntar på att få gå hem.

Nu ska jag ner i tvättstugan och sen dammsuga lite ,det är konsitgt hur jag funkar ibland, de dagar jag är ledig kan jag vissa dagar  vara hur lat som helst  men när jag jobbar då har jag världens energi när jag kommer hem och städar och donar.. det är väll för att kroppen är igång redan kanske... inte för att man kommer igång så mycket på mitt jobb ha ha ha..


nä nu ska det släppas tvätt!!


Middag idag blir by the way pizza eller sallad på pizzerian här brevid.. snabbt, enkelt och gott!!!


               Kram Victoria

Av Victoria - 24 oktober 2008 07:05

nu ska jag och wirva strax rusa iväg men jag hinner med ett kort inlägg.

Inatt har jag sovit gott !! Sov hela natten igen, härligt!!

Äsch såg vad klockan var mycket jag måste skynda mig!


Vilket onödigt inlägg hihihih!!


                         Kram VIctoria

Ovido - Quiz & Flashcards