Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Victoria - 21 oktober 2008 18:13

Nu är jag mätt och belåten! har ätit min favorit mat spegetti och köttfärssås!!


Här har det varit full fart hela eftermiddan wirva tog med sig en kompis hem från öppna fsk och de har lekt så himla bra så det blev även lite avlastning för mig =)


ikväll blir det tv kväll (igen) först ugly betty och sen desperate housewife hoppas bara jag håller mig vaken... det var det fösta jag tänkte när wirva väckte mig imorse ...shit nu kommer jag vara trött ikväll... puckat va hihi.!!


Ha det bäst flodhäst!!  (så brukar min dotter säga varje dag vi går från dagis)

Av Victoria - 21 oktober 2008 13:00

varför bilden blev sne men ni ser ju ändå!! 

Av Victoria - 21 oktober 2008 12:55

har jag mailat bussbolaget så jag får se om jag får nån ersättning, man kan ju alltid hoppas!!


jag har precis ätit lunch äggsmörgås och fil ,var riktigt gott med ägg jag brukar inte äta det så ofta.


Jag längtar så till i jul ska bli så härligt att åka til värmen!!  Wirva tycker det ska bli jätte spännande så klart.


Nu ska jag gå och hämta det vackraste jag har, hörs sen!! 


Kramis!!



Av Victoria - 21 oktober 2008 09:53

här var det en tidig morgon..pirwan vaknade 05,15.. gässspp.. men  hon fick ligga hos mig till kl. sex innan vi gjorde frukost.


Idag blir det en sväng till öppna förskolan i eftermiddag och nu håller jag på tvätta..

blev lite rädd när jag var ner första gången för det kom in en skum kille som ville in till grannens dotter och undrade om jag hade nyckel till dem.. .. ' sen hörde jag hur han stod utanför och skrek.. tur inte wirva var med.


Nu ska jag springa ner och hämta den sista tvätten. 


hörs sen!!


ska köpa såna här jeans åt nicke när vi åker till teneriffa!! ha ha ha




Ovido - Quiz & Flashcards