Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Victoria - 31 oktober 2008 15:29

Blev det idag, Wirva fick bestämma om hon ville åka till birsta eller gå på bio så det belv spöket laban på bio och en sväng på stan, tyvärr fick jag världens rethosta på bion ,jag åt en lakritsrem vilket orsakade det...mycket pinsamt var det :)


Har även varit och tänt ett ljus för pappa vilket kändes riktigt sorgligt.


Nu ska strax fixa lite halloweenmiddag det blir fläskfile med potatis på burk som man steker i smör (är super duper gott)  och kryddor och bearnisesås  och till efterrätt blir det blåbärspaj och vanilj visp.


Imorgon funderar jag på att åka till idrottsgalan eller vad det hette, sandra dahlberg ska uppträda för barnen och det tror jag wirva skulle gilla.

Jag och wirva är även bjuden på halloween middag men det är utanför stan så jag vet inte om vi tar oss dit och hem :( ännu en anledning att ta körkort.


                    Happy halloween!!


                  Kram Victoria


Av Victoria - 31 oktober 2008 06:40

jag mår faktist lite bättre nu:)

Idag blir det birsta för mig och lilla damen, spöket laban skulle vara där ,får se om jessica och hennes tjejer följer hänger med eller om vi får ta bussen.


Jag måste även köpa en present till min systers man som vi ska uppvakta på söndag vet inte vad dock..


 Idag ska vi även till minneslunden och tända ett ljus för pappa ,om jag får vara lite självisk så hade jag gärna sett att det fanns en grav att gå till men jag vet att pappa ville ha det såhär, Wirva vill även att vi ska köpa med godisbilar som var hans favoritgodis så det måste vi fixa...


                   Kram Victoria



                                         Kramis Victoria

Ovido - Quiz & Flashcards