Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Victoria - 12 oktober 2008 14:17

jag vill berätta..

Wirva är väldigt faschinerad av utlänska kvinnor som går med tyg för håret.. hon skulle vilja att jag var utländskt så jag kunde ha lika fina kläder som de har ... hon brukar ibland säga.. åhh mamma varför kan inte du ha såna långa fina kjolar som de har..     hihihihi...  

kanske jag kommer så nån dag..  skulle verkligen passa min kropp att ha långkjol  hihi.. och vad skönt att slippa tvätta håret.. hehe..



Av Victoria - 12 oktober 2008 13:20

och jag är paranoid... hi hi

Hon ringde precis och hennes mobil är urladdad och de hade sovit gott.. hehe..   skönt då vet jag!!

Nu kan jag återgå till min syhörna och vara lugn...

wirva  vet att jag syr om en massa så hon har letet fram en av hennes tröjor som hon vill ha till en kjol=)  ska försöka hinna göra den idag!



Av Victoria - 12 oktober 2008 13:05

Jag är bäst på att oroa mig över allt möjligt.. just nu är jag tokorolig att det hänt min lilla syster ngt..  jag vet att hon skulle gå ut igår och nu är hennes mobil avslagen och ingen som svarar där hemma...  förmodligen är det så att hon och Rickard ligger och sover och inte orkar svara..eller inte hör att det ringer men jag vet ju inte det säkert..

hade min moppe funkat hade jag nog åkt dit och kollat..  


När vi var små och man inte hade mobiltelefon hände det flera ggr att jag ringde sjukhus för att höra om det hänt nån olycka om mamma och pappa var i bilen påväg hem... och då var min pappa en sån som alltid var sen av sig så för min del blev det mycket skönt när mobilen kom.

Ni sitter wirva i badet och jag har sytt lite, jag har lagat mina älskingsmysbrallor och börjat med en kjol..


Nu vill hon visst upp ur badet...  ciao ciao!!




Av Victoria - 12 oktober 2008 09:29

Det finns ingen jag älskar så mycket som min dotter men det finns ingen som kan göra mig så arg heller... 

 nu alldeles nyss fick hon världens utbrott för att jag inte kunde träna skrivning med henne bums när hon ville det ..

hon skrek och sprang in på sitt rum och jag fick panik eftersom det är söndag morgon och grannarna säkert vill sova och vårat hus är jätte lyhört.. såna gånger blir jag så arg så jag nästan skäms över mig själv:(  och självklart märker Wirva det och skriker och går på ännu värre...puhh..  det är så trist att börja morgonen med gnäll och bråk jag tappar helt lusten att hitta på roliga saker...   

nu är vi iallfall vänner igen, hon tittar på tv och jag sitter här.


Vi ska nog gå ut sen iallfall i det fina vädret och jag ska dessutom sy en kjol till mig som jag tänkt göra flera dagar.


Ha en bra söndag själv ska jag koka kaffe nu..


kram!!


Ovido - Quiz & Flashcards