Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Victoria - 4 oktober 2008 13:47

Jag bakade ju bröd imorse och jag glömde berätta vad som hände... vi har en bläckpenna med magnet på och den hade på ngt sett fastnat under plåten som jag körde in i ugnen... luktade inte precis nybakt bröd när jag öppnade den...  var bara att slänga de brödet... mycket irriterande....


Nu är vi allfall hos våra kompisar i töva min sambo ska röka en lax här hos dem.. det brukar bli jättegott att ha på knäckebröd....mums..


Ha det gött nu ska jag vara lite social!!



Av Victoria - 4 oktober 2008 11:21

Mina ögonfransar har gått av på ena ögat..... ser helt sjukt ut..  måste var  att jag böjt fransarna med mascara på...   klant jag.. hoppas de växer ut fort....


Idag är jag på uruselt humör  har knappt sovit nåt sen 02,33 då min sambo kom och la sig och började toksnarka... försökte med öronproppar en kudde över huvet men jag hörde honom ändå..  halv sju gav jag upp och klev upp...


har dock hunnit en massa idag ,tvättat, bakat bröd  varit och handlat och gjort en smörgåstårta med lite nyttigare ing. som vi ska ta med oss till töva idag för vi ska dit denna helg oxå.. hehe.. snart blir de nog less på oss därför tänkte jag ställa mig in med en smörgåstårta hehe..

har även köpt kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag till kidsen... min dotter har sjungit hela fm det är ingen vanlig dag för det är kankelbullens dag... gulltjejen min!!

Nu är det lunchtime potatis och må gott köttbullar!!

Kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards