Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Victoria - 29 oktober 2008 19:28


Jag sa idag till min svärmor att det luktade vinter ute..  vad rätt jag hade!!


Nu ligger wirva i sin säng så nu ska jag inta min plats i soffan..

jag har suttit på tradera och tittat runt lite när hon tittade på bolibompa, man blir bra sugen på köpa vissa saker för det kan ju bli så väldans billigt.. har inte gjort det dock.


 Sov gött !!


                                Kram Victoria

Av Victoria - 29 oktober 2008 17:26

då var denna dag snart slut. 

Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon för det suger verkligen att vara sjuk.

Trolldegen var iallfall kul att greja med,

 jag och wirva gjorde en prinsessa med massa tillbehör bla en laptop en mobil kanelbullar handväska m.m var ganska kul och imorgon ska vi måla dem.


Är lite avvis på min syster som bor på hotell idag och har det bra...  fast det föstås skulle inte vara nån höjdare att göra det och va sjuk då trivs man bäst hemma.


Ha en bra onsdagkväll, själv ska jag dega i soffan och faktist unna mig en kladdmuffins eller två.


                            Kram Victoria





Av Victoria - 29 oktober 2008 13:10

Nu är barnet i badet, kladddmuffins står på kylning och trolldegen är i kylen även den på kylning och jag har lite paus här vid datorn...

 är inte precis nån vilodag att vara hemma med sjukt barn som håller på bli frisk.... wirva verkar ha en massa energi idag.


Blir iallfall en lättsam middag idag, mamma scans köttbullar och potatis.


Min lilla syster har fått en jätte bra praktik hon läser journalist utb. och ska få vara på expressens söndagsbilaga ,jätte kul för henne!!!


Nu ska jag surfa runt lite innan trollet vill upp ur badet och baka av trolldegen.


                                     Kram Victoria


Av Victoria - 29 oktober 2008 06:54

Jag mår inte bra idag :( vaknade imorse och mådde tokilla men det är bättre nu efter lite frukost..  har hostat massor inatt.


Wirva verkar iallafall må lite bättre idag hon vill absolut gå på dagis  men jag har lovat att vi ska pyssla med ngt istället.. tror jag ska göra trolldeg med henne ,just nu är det bollibompa som gäller för damen.


jag bakar ju nästan alltid vårat matbröd och nu är det slut så idag ska jag faktist köpa bröd är super sugen på vanlig limpa´.


I våras och början på sommaren låtsades wirva att hon var madicken och hade en favoritklänning som hon ville ha varje dag  helst, jag ska bjuda er på en fin sommarbild på min lilla madicken!! 


                          kram Victoria

Ovido - Quiz & Flashcards