Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Victoria - 18 oktober 2008 19:12

vi har det jätte bra här på våran  lilla semester, wirva har fullt upp med roliga saker.. det ända som är lite jobbigt är att hon ju är lite petig i maten och har inte ätit nåt av den mat vi blivit bjudna på  föruotm pannkaka på badet...  jag måste verkligen bli stenhård med maten hemma från och med nu måste hon smaka på allt. 

idag på stan fyndade jag två par skor till wirva och en tröja till mig.


ikväll blir det lugnt vi ska slappa i soffan, wirva somnade när hon tittade på bolibompa utan middag i magen så jag hoppas hon sover hela natten.


nu orakr jag inte skriva mer på deras konstiga dator..


kram så länge.



Av Victoria - 18 oktober 2008 07:36

vår bussresa igår gick inte rikitigt som vi hade tänkt.

När bussen hade kört ca en timme (resan sakulle ta 4 timmar) då gick bussen sönder och alla på bussen fick vänta över en timme på en xtra buss och när den väl kom så fick inte alla plats på den så jag och wirva plus ca tio till varav två var småbarn.. fick snällt vänta och de visste inte när det skulle komma nån xtra buss eller så...

jag tycker det är förjävligt av de på bussen at vi med barn inte fick åka med bara lämna oss där utan att veta när vi kommer därifrån, jag brukar inte ringa och klaga men det ska jag göra denna gång bussvärdinnan var dessutom rikigt otrevlig mot oss som blev kvar.


Hur som helst så efter nästan två timmar från bussen gick sönder kom det en taxi så jag och wirva skyndade oss fram det var en kille som hade en båt att passa därför kom en taxi och som tur var fick vi åka men resan tog lång tid .... wirva var himla duktig fast det blev som det blev bara lite gnäll men det är ju inte så konstigt.. det var mitt i middagstid så jag mutade henne med resgodiset..


Idag ska wirva åka och bada med leif och jag ska på stan med kicki och sen i eftermiddag ska vi gå på mamma mu på bio så det är ett fullspäckat schema idag.


Jag funderar att springa över nu på ett solarie som ligger här mittemot..  skulle  vara trevligt med lite färg.


Ha en trevlig lördag!"!

Ovido - Quiz & Flashcards