Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Victoria - 9 oktober 2008 17:31

idag har jag minsann varit duktig.. har putsat fönster i kök och vardagsrum tvättat massa tvätt ,handlat, bakat bullar med min femåring,städat och dammsugit, städat båda toaletterna grundligt...  ibland känner jag mig som en piga här hemma... kan bli så less på allt som måste göras och som jag oftast får göra själv..grrrr..


Jag och wirva har bakat för imorgon kommer hennes bästa kompis från dagis hit med sin mamma och wirva ville absolut bjuda dem på bullar..

 Nu ska de strax in i ugnen så då lär det lukta gott här=)


Äsch nu måste jag ju skynda mig och hämta tvätten får hoppas wirva inte somnar när jag är borta..  hon är ju en mycket kvällstrött liten dam ska försöka få henne att följa med fast hon är inte så road av tvättstugan jag känner likadant faktist hehehe..


Ciao ciao!!

Av Victoria - 9 oktober 2008 08:31

Stress stress har det varit denna morgon... wirva har fotografering på dagis idag och precis innan vi skulle gå kom hon på att hon ville byta kläder och fick ett litet utbrott när hon inte fick det.... man jag mutade henne med en cykeltur till dagis så hon blev på bättre humör.. hon var jätte fin i en blus från london som hon fått av linda och malin.


själv kom jag till dagis i skitiga mysbrallor..glömde alldeles bort att byta hehe.. och typ alla föräldrar var där just då och lämnade sina barn ...


Igår hade vi en trevlig kväll hos anna (diakonen) åt god paj och glass..  var mätt hela kvällen.

Är jätte avundsjuk på hennes fina lägenhet mitt istan och en hyra på  jätte lite..


Idag hade jag tänkt putsa fönster och byta gardiner men det regnar så klart... 


Nä nu måste jag nog koka lite kaffe så jag blir lite pigg!!


Hej då!!

Ovido - Quiz & Flashcards