Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Victoria - 23 oktober 2008 17:42

Jag har börjat att  baka vårat bröd själv och ofta får Wirva hjälpa till men just idag var jag inte på humör med kladdhjälp så jag skyndade mig att börja med degen när hon satt vid datorn men gissa vem som kom och såg allt .. så det var bara att ta fram hennes förkläde.. ..


Imorgon vid middan är jag och min sambo barnfria ( wirva ska sova hos farmor) så jag funderar på att tillaga ngt smarrigt men kommer inte på vad... är det  nån som har ngt tips det måste gå ganska fort efterom jag ska iväg sen.


Nu ska jag bada min skrutt!!


                           Kram Victoria

Av Victoria - 23 oktober 2008 15:28

Idag  hade jag tvätt tid mellan 15-18 trodde jag och släpade ner all tvätt.. men upptäckte då att jag visst hade tid 11-15 ...grrr  blir så less på mig själv när jag är en virrhöna, fick en ny tid imorgoneftermiddag och då blir det skit tressigt att tvätta eftersom jag ska iväg.... fast det förstås jag har ju en sambo som kan hjälpa mig....undrar bara om han vet hur man gör hehehe..


Nu ska jag se hur det går för Wirva.. hon håller på att tvätta en vagn vi ska sälja så det kanske är vatten överallt ,jag tog min chans och smet till datorn.


                                   Kram Victoria


Av Victoria - 23 oktober 2008 09:37

Här var vi uppe tidigt som vanligt.. wirva verkar ha en inbyggd väckarklocka som väcker henne klockan fem så det blir kul nu när man ställer om klockan :( not !!!  då vaknar hon alltså fyra...    men det brukar gå till sig på några veckor.


Idag ska jag ta fram lite tjockare jackor för jag frös imorse,

jag skulle vilja ha en ny jacka en svart (konstigt va) typ av kort kappa... sån som de flesta har nu jag har en jätte fin halsduk som skulle passa till en sån som jag köpte på en second hand affär.


Idag ska jag fixa med kläder som jag ska sälja i helgen på bytersmarknaden hoppas jag kan tjäna lite kosing! !

förra gången tror jag jag tjänade ca 700 :-  inte alls dumt. men jag har inte mage att göra mig av med alla söta små bebiskläder :)  när jag ser dem kan jag inte fatta att wirva varit så liten.


                               Kram Victoria                    




Ovido - Quiz & Flashcards