Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Victoria - 17 oktober 2008 08:39

När jag ska resa bort då är jag sämst på att packa.... j

ag kan packa med kläder som jag aldrig använder annars för kanske jag vill ha dem då hihihi..

Håller just nu på att packa men jag har varit duktig tycker jag... för två dagar har jag packat två kjolar och  ett par  mysbyxor och två linnen en blus , två koftor och två jackor.... lite mycket jag vet men det finns inget värre än att gå runt med kläder som känns fel därför måste jag ha lite valmöjligheter!

Reskläder blir en kjol och tröja.. är ganska skönt att åka i kjol i ställe för att sitta i ett par jenas flera timmar på en buss.



Wirva däremot hon har så mycket kläder så där är det svårt att välja vad man ska ta med:=)


Kram så länge jag skriver lite från våran minisemster!

kramis!!


Av Victoria - 17 oktober 2008 07:08

Idag ska jag och min lilla skrutt åka och hälsa på Leif och Kicki, vi åker med busssen kl. tolv. 

 Wirva tycker der är jätte kul att åka den bussen eftersom det är en 2våningsbuss och vi sitter längst upp längst fram, mycket spännande!

 Ska bli skönt att komma bort lite och slippa allt vardagligt som laga middag städa m.m. 

Känner mig lite okoncentrerad att skriva för jag har nån här brevid som tjatar om att få gå på bollibompa sidan...  får se om jag hinner skirva mer innan vi åker .


Trevlig helg iallfall min vänner!!!




Ovido - Quiz & Flashcards