Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Victoria - 6 oktober 2008 09:08

Vaknade på jobbet kl. fyra inatt med världens huvudvärk.. inte kul alls och inga värktabletter hade jag med mig...

har tagit alvedon och smörjt nacken med aloe vera heat så jag får se om det blir bättre... har min trevliga vecka nu och då får jag lätt ont i huvet..


Dagen idag blir mycket lugn som det känns nu ska ju jobba en natt..

Ska ha middagsgäster dock  min lillasyster och hennes pojkvän ska komma hit och vara barnvakt när jag åker på jobbet så jag har lovat dem  middag.. tror jag ska göra wirvas favoritmiddag  pasta gratäng... är mycket enkelt att göra och gott ,man gör en vanlig köttfärsås  sen kokar man valfri pasta jag brukar använda pasta penne, blandar allt detta i gatängform och häller på keldas färdiga ost sås som bara är 8 % fett  och sen in i ugnen blir som en typ av lasgne fast mycket godare.. ska även göra egen pizzsallad till tycker det är perfekt att ha i kylen..


Nu ska jag maila möhippa bilder till min syster som jag lovat att göra för länge sen..(skäms lite)  Jag kanske ska lägga ut nån bild här hehe.. vad tror du om det syster yster hihihi..


Ciao!!

Ovido - Quiz & Flashcards