Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Victoria - 15 oktober 2008 18:19

då var det onsdag och snart är det greys på tv....jihaaa!!!! Är så kul att alla dessa braiga serier har börjat igen!!


När jag hämtade wirva på dagis idag så hade hon och hennes bästis precis retat en annan tjej och sagt att hon inte skulle få nån tårta när de fyllde år.. flickan grät som bara den...  gillar inte när wirva är elak men det är ju sådär barn kan vara....  nu ikväll har hon iallafall ritat en fin teckning hon ska ge den tjejen imorgon och även klistrat på ett av sina finaste klistermärken..  vi har satt en kom ihåg lapp på dörren så den abslolut inte ska bli kvar hemma.


Imorgon ska jag äntligen ta tag i förråden som jag har tjatat om i iflera dagar =)   hinner nog inte allt men börja iallfall!


Nu ska jag bjuda min dotter på en nybakt smörgås som vi har bakat idag.


Hej hopp!!


Av Victoria - 15 oktober 2008 08:13

Jag vägde mig imorse, jag har inte kunnat väga mig på morgen eftersom jag jobbat flera nätter.. hur som helst det jag gått sedan jag slutade med soppan var 3,5 kilo så inte så farligt faktist.. stod i papperna från cambridge att man oftast går 2 till 3 kilo när man börjar äta vanlig mat..


Idag ska jag promenera både till och från stan ...  ska bli skönt lyssnar alltid på radion i mobilen då.

kram kram 

Av Victoria - 15 oktober 2008 07:43

igår var jag ju på föräldramöte och det var mycket trevligt och intressant.. Wirvas dagis arbetar mycket med språkutveckling vilket är jätte bra vi fick se en film om deras språkarbete.


Idag ska jag ta en liten sväng till stan måste verkligen köpa hårtoning och funderar faktst på att gå och sola.. skulle vara nice! ! De har nya rör på ett ställe här stod det i tidningen så jag kanske går dit.


Nu ska jag hjälpa min skrutt med kläder om hon får bestämma är det kjol eller klänning varje dag =)


Kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards