Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Victoria - 8 oktober 2008 09:26

Går kvällen var mycket mysig.. vi sjöng sing star så vi nästan blev hesa..

Emma hade beställt grötbullar så jag och wirva bakade det men den första degen blev inte så bra för precis när den var klar upptäckte jag att jag hade glömt att ha i jästen... haha snacka om att vara virrig..


Idag ska jag fixa lite med en massa kläder som pyret vuxit ur och sen ikväll ska vi bort på fika till en diakonisa (heter det så tro...)  hon som hjälpte oss en massa vid pappas död.


Ska även göra ett besök på apoteket och köpa ipren det enda som hjäpler vid min huvudvärk...  är tredje dan med huvudvärk nu men jag vet att det kommer från nacken.. borde kanske ringa en kiorpraktiker.. men det är ju så j*****a dyrt.....


Nä nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna ngt idag..


toodiloo!!!



Ovido - Quiz & Flashcards