Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Victoria - 7 oktober 2008 12:02

vet ni vad som har hänt... en som jag känner  har hyrt ut sin lägenhet i stockholm allt på papper.. igår när han kom hem var lägenheten totalt förstörd alla grejer var borta fanns bara en tom säng inga täcken el. kuddar...   han har hört sig för hos grannarna som berättade att det bott 8 personer från estland där inte alls den personen det var sagt skulle göra det.... tycker rikigt synd om honom han har otur med mycket den killen..


Nu ska jag kolla på singelmammor på svt.s sida, jag missade det igår.


Shalom!!

Av Victoria - 7 oktober 2008 09:45

Nu äntligen är jag ledig igen framtill fredagkväll kl. 20,15..rikitgt nice.


Idag missade jag två bussar hem från jobbet för att jag stod och babblade så mycket med tjejen jag jobbade med :-)  så istället tog jag en promenad hela vägen hem var jätte härligt och tog 45 minuter ska försöka göra det när jag har jobbat natt och inte är stressad till dagis...


Huvudvärken är tyvärr inte helt borta ännu... ska försöka stretsa nacken idag... ibland när jag får sån här värk håller det i sig i flera dagar....  tror det beror på att jag sov konstigt i helgen när wirva sov med mig..


Ikväll kommer min lillasyster och hennes kompis hit och ska sjunga singstar med mig och Wirva, hon har redan bestämt vad hon ska sjunga.. jag vill leva la dolce vita med after dark hehe.. själv har jag min favorit låt med R E M kommer inte på nu vad den heter...


Bye bye!!  

Ovido - Quiz & Flashcards