Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

orolig..

Av Victoria - 12 oktober 2008 13:05

Jag är bäst på att oroa mig över allt möjligt.. just nu är jag tokorolig att det hänt min lilla syster ngt..  jag vet att hon skulle gå ut igår och nu är hennes mobil avslagen och ingen som svarar där hemma...  förmodligen är det så att hon och Rickard ligger och sover och inte orkar svara..eller inte hör att det ringer men jag vet ju inte det säkert..

hade min moppe funkat hade jag nog åkt dit och kollat..  


När vi var små och man inte hade mobiltelefon hände det flera ggr att jag ringde sjukhus för att höra om det hänt nån olycka om mamma och pappa var i bilen påväg hem... och då var min pappa en sån som alltid var sen av sig så för min del blev det mycket skönt när mobilen kom.

Ni sitter wirva i badet och jag har sytt lite, jag har lagat mina älskingsmysbrallor och börjat med en kjol..


Nu vill hon visst upp ur badet...  ciao ciao!!




 
 
Ingen bild

AHN

12 oktober 2008 13:24

Du vet väl vilka sjusovare dom är :-)Du har nog inget att oroa dig över. Känner igen min hund på Wirva :-). Hon surar om jag typ inte går direkt från sängen och ut med henne vissa dagar :-). Sedan på minuten när vi kommer hem ska hon ha sin mat och sedan om hon inte får vara i knät direkt så surar hon eller kan stå och stirra på mig i en timme om jag gör annat. Då blir jag som du galen :-) Fast det är en hund :-)Fast även hundvana med egen hund tycker min hund är väldigt speciell och människolik och beteer sig mer som människa än hund. Älskar henne. Dom man verkligen älskar mest kan man kanske bli som argast på också. Ganska naturligt kanske?. Trevlig söndag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards