Direktlänk till inlägg 7 september 2009

Fy vilken natt ..

Av Victoria - 7 september 2009 08:13

Det känns som jag ej sovit många timmar inatt..

När jag gick och la mig vid halvtolv så kunde jag ej somna eftersom Nicke snarkade massor så jag la mig hos Wirva istället ,sen vaknade jag två och var kissnödig sen vaknade jag strax före fyra av att jag hörde Nickes väckarklocka (han är på älgjakt)

När han hade klivit upp skyndade jag mig till min säng och somnade om men blev väckt 04.14 av mobilen som ringde, Nicke hade glömt hemnyckeln och insulinsprutorna så jag fick gå och öppna porten och sen snabbt isäng igen och sov till fem när Wirva kom.. GÄSP...

Känns lite (jätte) jobbigt att Wirva verkar vara inne i sin extremt morgonpigga period nu... är lite orolig att hon ska få jobbiga dagar på skolan.

 Hon kan verkligen inte somna om även om hon försöker länge och jag var precis likadan när jag var liten så jag förstår henne.


Idag ska jag bara vara hemma på dan och sen jobbar jag inatt där jag förhoppningsvis får sova iallafall.

Nu sk jag kolla lite bloggar och dricka min tredje kopp kaffe.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards