Alla inlägg den 2 september 2009

Av Victoria - 2 september 2009 21:44

Emma och Nina var ju hos oss på middag idag och efter middan gjorde vi det vi alltid brukar göra när de är hos oss..

de började lite försikigt...



fast efter lite uppvärmning så hörde nog alla grannar oss :)


Nu är jag på jobbet och ska snart krypa ner i sängen och få betalt...


Kram på er och sov gott!!

Av Victoria - 2 september 2009 12:50

Har jag varit på nu på fm och det var trevligt som vanligt.

Sprang in en sväng på myrorna påväg hem och där fyndade jag en jättefin svart klänning för 135.- , perfekt!  Brukar aldrig gå dit men jag tror jag ska kolla där  då och då hädanefter.


Ikväll kommer Emma och Nina hit på middag (lasagne) och ev. passar Wirva när jag åker på jobbet om inte Nicke hunnit hem så jag ska väll städa av lite och gå och handla innan jag hämtar pirwan halv tre ...ska bara slänga i mig lite fillunch först.


Solen skiner som  bara den men jag är less less less på den nu.. jag vill ha höst och lite kyla nu..;)


Kramis!



Ovido - Quiz & Flashcards