Alla inlägg den 20 september 2009

Av Victoria - 20 september 2009 18:41

Nu så är kalasen slut.. jag känner mig lite lätt trött kan jag erkänna.


Idag gick allt bara bra iallfall, tjejerna roade sig mest själv så jag kunde sitta och prata med en mamma som stannade vilket var trevligt.


En sak som gjorde mig lite less var att tre av barnen ej kom och de hade inte hört av sig heller eller rättare  sagt föräldrarna.... på inbjudan skrev jag att de skulle höra sig innan torsdag men de gjorde de ej så då var jag ju tvungen att räkna med att de barnen skulle komma och göra godispåsar m.m...  dålig stil tycker jag.


Nu ska jag mysa i soffan hela kvällen och bara lata mig.


Kram Kyss








Av Victoria - 20 september 2009 06:44

Här är vi uppe tidigt som vanligt.

Wirva vaknade halv sex och var jätte jätte rädd lillstumpan. Hon hade drömt en otäck dröm om hugormar så hon trodde det skulle komma in huggormar till oss genom förnstret.

Sen kunde hon inte somna om såklart.


Kalasadet igår gick hur bra som helst!     


Wirva är såå glad över alla sina presentet.

   TACK så mycket allihopa!!!


Idag blir det ju ett kalas till, tjejerna från klassen kommer hit klockan två men sen efter det har vi kalasat klart för iår Skrattande


Nu ska jag fixa lite frukost min mage kurrar eller morrar som Wirva säger.


Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards