Alla inlägg den 17 september 2009

Av Victoria - 17 september 2009 21:50

Wirva vaknade halvfem imorse men var jätte duktig och låg brevid mig framtill sex när vi kom till sängen och sjöng för henne.. då låtsades hon dock sova..:)

  


Efter morgonfirandet lämnade jag Wirva på skolan och åkte själv hem och städade och tvättade.

Ett hämtade jag pirwan igen och då åkte vi hem och firade lite med farmor och hennes hund Ester ...vi mumsade i oss god tårta.  


Vi ska ju ha en kalas på lördag både för kompisar och för släkten men mamma kan inte komma då så hon och Emma firade pirwan idag (Emma kommer på lördag oxå)

Vi gick på Bite line och åt Tacobuffe vilket Wirva har velat göra länge.. mycket gott var det!!


Va nu då... nu går det inte att lägga in fler bilder...  försöker imorgon igen verkar vara nåt strul...irriterande.


Nu är jag helt knäckt och ska strax hoppa i säng....Wirva sover med mig även inatt vilket är himla mysigt.


Sov gott mina vänner.


Av Victoria - 17 september 2009 06:44

Idag fyller vår prinsessa äntligen 6 år.

  


Du är det bästa som finns!!


Jag älskar henne så otroligt mycket!!




Ovido - Quiz & Flashcards