Alla inlägg den 22 september 2009

Av Victoria - 22 september 2009 18:36

GladLite onödigt om mig

1. När gick du upp idag?
06.20

2. Vad har du på dig nu?
Mjukisbyxor och ett linne

3. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

4. Senaste filmen du såg på bio?
kommer inte ihåg..tror det var nån barnfilm.

5. Favorit-TV- program?
Sex and the city, Idol, greys anatomy, Desperate housewifes

6. Vad åt du till frukost?
Kaffe och två husmans.

7. Vad är ditt andranamn?

Sofia

8. Din favoritmat?
Grillat

9. Favoritchips?
Dill och gräslök såklart!!

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
...

11. Vilken bil kör du?
..snart kör jag min första bil Skrattande

12. Favoritmacka?
..scones kanske.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med?
falska översittare.

14. Vilka är dina favoritkläder?
tights och kjol eller tunnika.
                                                  
           
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Thailand

16. Favoritklädmärke?
Använder nog det mesta, huvudsaken att de är snyggt

17. Var vill du dra dig tillbaka?
I nåt varmt land

18. Favorittid på dagen?
kvällen om jag inte är för trött... fast mornar kan vara bra mysiga de med..

19. Var är du född?
umeå

20. Vilken är din favoritsport att se på?
tittar aldrig på sport.

21. Coca Cola eller Pepsi?
coca cola

22. Fotboll eller ishockey?
Hockey kanske..

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?

morgon.

24. Pedikyr eller manikyr?
Båda

25. Några hemliga nyheter att berätta för oss?
Nä tyvärr

26. Vad ville du bli när du var liten?
Fin dam.. ha ha.

27. Bästa barndomsminnet?
Har många roliga

28. Varit i Afrika?
Nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
nej.

30. Varit med om en bilolycka?
Ja

31. Favoritdag i veckan?
Fredag och Lördag

32. Favoritrestaurant?
Går inte så ofta på resturang men den indiska här i stan som jag inte vet vad den heter och den mongoliska resturangen som jag inte heller vet namnet på.

33. Favoritblommor?
Gerbera

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Big boy och Cherry woken

35. Äger du en cykel?
ja fast jag cyklar aldrig

36. På vilken affär skulle du välja att spendera ditt kreditkort?

handlar på olika affärer.

37. Läggdags?
vid elva

38. Vad lyssnar du till just nu?
bolibompa

39. Favorit färg
svart

40. Hur många tatueringar har du?
ingen



Av Victoria - 22 september 2009 18:11

Idag har jag varit på information om vårt nya löne och bemanningssystem inom Sundsvalls kommun, vilket bla innebär att vi ska skall lägga vårt eget schema 6-8 veckors. .. jag undrar hur det kommer gå på min arbetsplats för det är ju viktigt att alla ger och tar.. men det visar sig nog.

Kan ju bli riktigt bra oxå, perfekt om man vill va ledig nån gång och vet i förväg.



Wirva skrutt var lycklig i morse när hon fick cykla till skolan  

eftersom det är nåt strul med min moppe.

Igår var hon en tuffing när vi skulle åka en sväng men upptäckte att den var trasig...

  i nya  jackan från Emma.


Vi har precis ätit middag.. blev en sen sån idag för vi höll på att pyssla med hennes presenter ..vi gjorde bla  gipsfigurer och målade och gjorde tryck.

   Så här tvättar Wirva sina penslar.. hehe.

(Bjuder på en stökig bänk oxå)


Nä nu ska jag surfa runt lite och kolla bloggar och sånt.

  

Ovido - Quiz & Flashcards