Alla inlägg den 4 september 2009

Av Victoria - 4 september 2009 15:18

Nu är jag hemma igen efter min tur på stan och jag hade verkligen tur med vädret för regnet kom när jag precis hade klivit innanför dörren hemma.... det är ju lixom inte skitkul att att åka moppe i regn.


Wirva ligger här brevid mig och grinar och tjurar och säger att hon ska flytta till Kina eftersom hon inte får packa med sig sommarkläder till Töva...

känns ju inte så kul att hon blir sådär arg precis efter att hon fått böcker av mig men hon är väll jätte trött förstås så tidigt som hon vaknade..


Lunchen med tjejerna var mysig och väldigt god som vi mumsade i oss på Body in Motion, Wirvas gudfars resturang.


Nä nu ska jag se om jag får dottern här brevid på ett bättre humör eftersom Jessica snart hämtar oss.


Kram kram!!


Av Victoria - 4 september 2009 08:13

Wirva vaknade fyra imorse av regnet och kunde inte somna om sen.. jag hoppas hon inte blir allt för trött idag på skolan.... jag sa att de fick ringa om hon blev det.


Min huvudvärk är äntligen borta och jag tror faktist detta regn kan ha bidragit till det.. skönt är det för igår kände jag mig rutten hela dan och trodde såklart det var svininfluensan..


Idag ska jag bara ha det trevligt hela dan !!

Först ska jag på lunchdate med Linda N och Sara B  och efter det ska jag på bokia och leta nån skolbok till Wirva som jag lovat henne så hon kan ha skola i helgen oxå.. ..jag får hoppas detta intresse håller i sig även när hon är 14 år ..;)


Och sen ikväll åker vi till töva bara jag och Wirva och sover över <3

Nicke jobbar hela helgen 7 till 7 så honom lär vi inte se mycket av.


Nu ska jag kolla lite bloggar innan jag gör mig vacker inför min lunchdate.

 Jag ska ha på mig min nya klänning från myrorna tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards