Alla inlägg den 8 september 2009

Av Victoria - 8 september 2009 18:44

Äntligen börjar det! 

  


Ska bli såå kul!


En slappar dag har det varit här, grannarna har varit  här och fikat, jag har lekt skola med Wirva vilket hon helst gör hela tiden.... hon ropade precis mamma visst hinner vi leka skola nu när bolibompa är slut.. sötisen, 

är bäst jag går och gör det nu så hon kommer isäng nån gång.


Kramis!


Av Victoria - 8 september 2009 12:59

Eftersom de gjort om sidan bloggagratis måste jag testa de olika funktionerna. 

...hmmm undrar just hur jag får klickbara bilder.  ...


Skrattande smileys kan man lägga in nu iallafall det är kul bara det inte blir för mycket av dem.


Idag så gör jag inte mycket.. .jag och Nicke vräkte precis i oss varsin pizza... så mitt nyttiga liv går väll sådär.. nya tag imorgon igen.

Han har varit på ögon idag så han är hemma vilket inte är så vanligt mitt i veckan.

Igår sköt de en älg så vi får lite kött om några dagar vilket är perfekt eftersom vårat kött börjar ta slut.


kram kram <3


Av Victoria - 8 september 2009 07:25

Jag har ju jobbat natt inatt och kl sju ringde jag hem gissa vem som fortfarande sov... Wirva, varför sover hon alltid länge när hon sover själv med NickeSkrikandes...


Idag när jag kommer hem ska jag fortsätta med min rensning och kanske baka bullar inför Wirvas kalas, jag är ledig nu till fredag natt  vilket ska bli mycket skönt.


Kram kramKyss

Ovido - Quiz & Flashcards