Alla inlägg den 1 september 2009

Av Victoria - 1 september 2009 13:28

Eddie, Hjalmar och Wirva vänta på fiskedamm.

sötis <3

sjörövarfabbe.


 


Nu är jag på jobbet.. har inte så mycket att göra faktist...

Kram kram!!

Av Victoria - 1 september 2009 08:29

blev ingen bloggning igår.. kände inte för det lixom :)

 Jag fick faktist en massa nytta gjort istället för sitta vid datorn.. Vi håller på eller än så länge  jag men vi ska tokrensa här hemma, vi har så mycket skit som vi inte använder och som tar en massa plats.

Vi har haft en byrå som har stått mitt i kevins rum i två veckor (den stod där min nya garderob står) Igår frågade jag grannarna om de ville ha den och det ville de så det blev ju perfekt för oss och deras dotter blev glad att hon fick den.


Jag rengjorde även vår diskmaskin som ska säljas och den blev jätte fin.. ångrar lite att jag ej gjorde det tidigare..;))

 Nu håller jag på att tvätta lite och sen börjar jag jobbet 11.45 men jobbar bara till fyra idag eftersom Nicke oxå jobbar kväll  den här veckan så har jag tagit kompledigt på kvällen.

Wirva tyckte att hon skulle få va så himla länge på skolan idag.. hon är ju lite bortskämd med tidiga dagar eftersom jag jobbar som jag gör.


 Kram och trevlig tisdag <3


Just detja igår på coop kom det fram en liten tant och sa - förlåt mig så mycket att jag stör men jag måste bara få säga att din dotter är den vackraste lilla flicka jag sett.. tror ni jag blev nå stolt .:)



Ovido - Quiz & Flashcards