Alla inlägg den 27 september 2009

Av Victoria - 27 september 2009 19:08

Ikväll börjar ju äntligen säsong 2 av Playa del sol    kl. 20.00


Det är ju sååååå bra!!!!


Det kommer inte jag  att missa iallfall!!

Av Victoria - 27 september 2009 18:21

Jag har ont i magen.. vi åt cherry wok till middag och jag tror jag åt för mycket igen..  men det är ju så gott.


Idag har jag jobbat igen och det har börjat en ny tjej hos oss som kommer jobba mina helger som är jätte gullig så det känns himla kul, jag tror vi kommer hitta på mycket roligt de helgerna.


Igår kväll var vi i Töva och uppvaktade Melina som fyller år idag och av oss fick hon sin första mobil (min gamla) och hon  blev jätte glad  sötnosen Skrattande


Nu ska jag städa lite och sen blir det soffan.


Puss på!!

Ovido - Quiz & Flashcards