Alla inlägg den 3 september 2009

Av Victoria - 3 september 2009 10:47

Fy vilken huvudvärk jag vaknade med i morse... och ingen värktablett hade jag med mig på jobbet heller men som tur är känns den bättre nu efter en Ipren och två alvedon.


Nu håller jag på att städa och tvätta och faktist bara njuter av att vara helt själv hemma....

 Wirvisen ska jag hämta strax före två och då ska vi vara ute om jag inte har ont i huvet igen för då är det inte kul att vara i solen.


Hon är så söt vår dotter  hon verkligen suger åt sig allt hon lär sig nu och igår satt hon hela eftermiddan och nästan hela kvällen och tränade på att skriva så om det är nån som har ngt tips på böcker man kan köpa tipsa mig gärna.

 Klockan halv ett kommer det en kille och kollar på diskmaskinen så jag hoppas verkligen det inte är nån skum typ eftersom jag är hemma själv då..


Nä nu ska här dammsugas.

Kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards