Alla inlägg den 11 september 2009

Av Victoria - 11 september 2009 19:04

Nu har vi varit och lämnat Wirva i töva och hon hade knappt tid att säga hej då den lilla skrutten...

Själv ska jag strax åka på jobbet vilket inte känns så himla kul men det går ju bra när man väl är där .... jag har köpt lite godis att smaska på till idol.


Nu ska jag pcka det sista, tänkte faktist lämna datorn hemma eftersom jag åker raka vägen till töva imorgon bitti.


Kram Kyss 

Av Victoria - 11 september 2009 08:33

Nu är det slut på min ledighet.. jag jobbar inatt :(

Wirva ska sova i töva själv  eftersom Nicke ska upp tidigt på älgjakt och hon är jätte lycklig över det Glad .. vilket  känns himla skönt.


Idag hämtar jag henne tidigt på skolan eftersom vi är bortbjudna till Malin och Hanna på eftermiddan vilket ska bli trevligt.


Igårkväll var Emma och Rickard här

  

Vilket var jättemysigt.

Vi sjöng ju så klart Sing Star  


Jag och Emma har en ny favvis låt som vi var grymma ?  på..

Hero med charlotte perrelli

  


Nu ska jag plocka undan här hemma och plocka in disk i vår nya fina diskmaskinSkrattande

Sen ska jag ner i förrådet och kolla vad jag och Wirva har för skor inför hösten.


Kram på er!



Ovido - Quiz & Flashcards