Alla inlägg den 30 september 2009

Av Victoria - 30 september 2009 09:58

Fy jag vaknade med en hemsk huvudvärk.. kändes nästan som att jag skulle spy Gråter men den blev lite bättre efter en Ipren och kaffe.. men huvet känns fortfarande tungt.

Tyvärr så var jag  inte väldens trevligaste mamma så jag har lite dåligt samvete nu när jag  sitter här på jobbet.. får gosa massor ikväll med henne.


Idag ska vi åka och bada med jobbet i en varm bubbelpool vilket ska bli härligt.


Det blev inget Birsta igår utan vi bara myste istället jag Wirva och Emma.

Jag får se om jag får med mig Nicke ikväll en sväng.. det är ju inte hans favoritsysselsättning precis...;)

Jag längtar efter mitt körkort!! Då behöver jag ej vara beroende av andra såna ggr.


Nä nu ska jag surfa runt och kolla lite bloggar.


Kram kram!!  

Ovido - Quiz & Flashcards