Alla inlägg den 28 september 2009

Av Victoria - 28 september 2009 09:51

Helst vill jag vara ledig på måndagar.. speciellt efter jag har jobbat helg men idag jobbar jag :(


Har lite stressigt sen faktist, Wirva är hos en kompis efter skolan idag så hon måste hämtas och sen fort hem och slänga i sig lite middag som idag blir tjälknöl från frysen och färdigköpt potaitssallad... inte så nyttig men det går snabbt eftersom jag sen ikväll ska iväg på min studiecirkel om föräldraskap jag åker ju dessutom buss så resorna tar längre tid.


I helgen har vi ju varit i töva som jag skrev tidigare och så här glad blev Melina när hon fick presenten

   sötnosen!!


Wirva har tränat på fladderläpp i helgen och nu kan hon äntligen Skrattande

  


Nu ska jag gå till tvättstugan, vi har tvättdag här på jobbet.


Kram kram Kyss


Ovido - Quiz & Flashcards