Alla inlägg den 23 september 2009

Av Victoria - 23 september 2009 22:03

Vi har haft lite problem med småflugor (bananflugor) men nu är dessa borta.

Jag hällde äppelcidervinäger och diskmedel i ett glas (hade ingen vanlig vinäger)

hur som helst så flög de små rackarna dit och skulle smaska men ....

   de drunknade istället..Skrattande



  Nicke kom hem med massa älgkött så nu är frysen full !!  Känns himla lyxigt faktist.

Nu ska jag bära i säng Wirvaskrutt som somnade i soffan.. hon sover fortfarande med mig och Nicke i hennes säng eftersom han jobbar så himla långa dagar och är jätte trött vilket är = mycket snarkningar.


Kram och    








Av Victoria - 23 september 2009 08:33

Nu på morgonen när jag och Wirva gick till skolan så kändes det ute att det är höst vilket gör mig så glad eftersom hösten är bästa årstiden tycker jag!!

Mysig att kunna klä sig i gosiga koftor tända ljus och inte ha dåligt samvete om man sitter inne när det är sol uteCool


Tyvärr så har det hänt ngt tråkigt oxå.. min moppe är paj Gråter och jag som jobbar hela helgen och mycket nästa vecka... Nicke ska kolla på den i helgen så det är bara att hoppas att det går lätt och fort att laga.


Imorgon kommer tjockis Baileys hit och ska vara här över helgen eftersom mamma är på väg till Canada (jag är avvis) nu och Emmis ska till stockholm, blir lite mysigt att få ha honom några dagar.. han är ju en riktig goskisse brukar kunna va lite jobbig på nätterna bara..


Nä nu ska jag göra mina sysslor här hemma som Kevin säger ..


Kram och trevlig onsdag!






Ovido - Quiz & Flashcards