Alla inlägg den 26 september 2009

Av Victoria - 26 september 2009 10:19

Jag vaknade med världens huvudvärk idag.. kändes nästan som migrän men som tur var gick den över efter lite massage med Aloe vera heat där jag kom åt och en Ipren , tack och lov för det!


Vi har ju Baileys hos oss nu och han är så gosig... alldeles för gosig på natten dock.. han väckte Wirva fem imorse

hon blev hur glad som helst såklart för då kunde hon ju kliva upp och leka skola tyckte hon.. jag höll inte med.

   Så här liten och söt var han i januari och nu ser han ut såhär......

   han har ökat "lite" i vikt och storlek.. .


Mmma brukar ju ofta var i hassela nu på helgerna och där får han vara ute men han kommer alltid hem och går på sin egen toa Skrattande


Jag är på jobbet nu och idag ska vi åka till Birsta vilket ska bli kul !


Så jag måste med andra ord sminka mig lte innan nästa personal kommer så jag inte skrämmer henne.


Kram kram!!!

Ovido - Quiz & Flashcards