Alla inlägg den 15 september 2009

Av Victoria - 15 september 2009 14:11

Vi ska strax hämta Wirva och åka till birsta och köpa fiskar till henne, det bir en lite tidigare present eftersom Nicke jobbar till sju resten av veckan.

Vi får se vad det blir för firrar denna gång.


Jag har latat mig hela förmiddan men sen bakade jag två rulltårtor inför helgens alla kalas.


Kursen ikväll är avbokad.. kändes jobbigt at sitta där och snörvla plus att det inte passade helt bra för jessica idag och inte för Nicke heller som har lite ont i ögonen, blir 1 oktober istället.


Nu ska jag göra mig vacker.Kyss



Av Victoria - 15 september 2009 08:00

Sånt här gillar jag http://www.hjalpreda.com/vardagsliv.php?Id=101#101  jag gjorde faktist ett arbetet i skolan om just husmorsknep :) .. Ha ha, jag kommer ihåg att det var nån  i klassen  som jag kladdade på en äggmask i ansiktet.

Man vispar äggvita och har i några droppar citron , huden känns jätte härlig efter och lite ihopdragen som ett ansiktlyft Skrattande.


Min förkylning är inte bättre alls idag... vaknade med feber.

Nicke fick lämna Wirva lite tidigare på skolan för jag orkade ej ge mig ut, han är på sjukhuset nu och gör laserbehandling på sitt ena öga eftersom han fått en blödning där, stackarn.


Ikväll ska jag ju gå min övningskörnings kurs och det tänker jag göra fast jag är förkyld så att jag kan ge mig ut och köra nån gång.


Nu ska jag surfa runt lite.


Kram kram Kyss





Ovido - Quiz & Flashcards