Alla inlägg den 29 september 2009

Av Victoria - 29 september 2009 12:16

Jag är så jävla less på att vissa personer bara bryr sig om sig själva och skiter i andra ... fy usch och bläääää..

Och jag känner att jag helst inte vill läggga ner energi på att vara irriterad heller men det blir så ändå tyvärr..Skrikandes


Idag har jag iallfall en hemmadag, jag tvättar städar bäddar rent i sängarna m.m

Emma kommer hit sen och äter middag och efter det ska vi kanske åka till birsta och köpa skor åt Wirva, hon behöver ett par nya gympaskor och kanske jag oxå hittar några skor om jag har tur.


Nicke skulle kolla idag om den där grejen till moppen fanns nu så har jag tur kan jag ta moppen till jobbet imorgon.. blir kanske lite kallt men jag får klä mig varmt, vi har ju inte snö ännu iallafall som det tydligen är i klimpfjäll nu.


Nä nu ska jag fortsätta grejsa.


Kram till alla er som är snälla Kyss



Ovido - Quiz & Flashcards