Alla inlägg den 10 september 2009

Av Victoria - 10 september 2009 14:22

att jag skulle visadagens outfit på min sötnos:)

   Wirva igår.


   Idag:)


Hon väljer noga vad hon ska ha på sig nu när hon går i skolan... det börjas tidigt , själv brydde jag mig nog inte när jag var 6 år..

Av Victoria - 10 september 2009 14:06

Mysdag det har jag idag:)

Nu på lunchen hade jag besök av    Anna och vi smaskade i oss

   Kyckling wok som blev himla god faktist.

Mysigt att träffas utan barnen nån gång  och att slippa bli avbrutna hela tiden.


Idag skulle jag egentligen gå min övningskörningskurs på bilskolan men de ringde och ställde in pga av sjukdom så det  blir på tisdag istället... wirva skulle ha varit med Emma och Rickard då så istället ska vi äta Big Boy allihopa och sjunga singstar... blir himla mysigt!


Nicke sitter just nu här mittemot mig och rensar MASSOR av kantareller Skrattande. Han är duktig ibland min kille :)

Kantarell stuvning/sås är ju såååååå gott!!!


Just detja vi får ju älgkött idag oxå,, very nice!!


Nu ska jag hämta Wirva vi ska träffa Maria, Hjalmar, Viola ,Eddie och Emilia en stund i det fina vädret som jag inte gillar (vädret alltså) men  man måste ju få lite luft ändå..


Kram kram Kyss

Ovido - Quiz & Flashcards