Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Victoria - 13 januari 2010 16:14

Idag var jag minsann glad att vi har en bra vakthund!!

Jag och Igor var i sovrummet där jag höll på att byta om till träningskläder då ytterdörren öppnades ,Igor sprang voffsandes dit och då stängdes dörren fort men jag skyndade mig fram och öppnade och utanför stod det en utländsk kvinna som pratade sitt språk med nån på våningen ovanför .. va vill du sa jag? Fölåt sa hon jätte otrevligt.

Kändes väldigt olustigt..

jag har ringt och tipsat polisen om det.

Förmodligen skulle hon kolla omdet fanns ngt av värde innanför dörren där man ofta lägger plånbok mobil m.m

Vi måste verkligen skärpa oss och låsa dörren men det tror jag jag kommer göra efter det här.

(Wirva vet inget om det så ni som känner mig nämn det ej när hon hör eftersom hon har varit så himla rädd för tjuvar  vilket börjar gå över nu.)


Träning gick bra även om det är så grymt jobbigt.. längtar till det kommer kännas lättare.


Nu ska vi åka till farmor och äta mat (lax skulle vi visst få..mums!!)


Kram   



Av Victoria - 13 januari 2010 10:01

Igår var ingen lycko dag precis..

På eftermiddan höll det på att sluta riktigt illa med Wirva när vi var ute och åkte snowracer, hon åkte i rasande fart ner för en backe gjorde ett hopp ut på en gångväg och ner på andra sidan och  fort ner mot en bil som stod där.. jag skrek så jag blev hes BROMSA!!

Som tur var slängde hon sig av strax före bilen och började tokgrina sålkart...jag blev så otroligt rädd.... och ingen hjälm hade hon heller för den var på skolan.. sen var hon inte sugen att åka nåt mer..


På kvällen när jag åkte på jobbet för att jobba natt råkade jag kliva på fel buss inne i stan så jag fick hoppa av på nästa hållplats (vid hemmakväll) och gå tillbaka och vänta på nästa buss som gick om en halvtimme.. 

Sen på jobbet hade det hänt nåt mindre roligt oxå men det vill jag ej skriva om här.


Idag ska jag gå och träna ett lunchpass sen handla lite och  hämta Wirva tidigt som varit på skolan sen 06.15 och ikväll ska vi åka en sväng till svärmor och hälsa på.


jag är ledig nu framtill fredagkväll 20.15    sen jobbar jag natt hela helgen.

Nu ska jag uppdatera mig på alla bloggar.

Kram kram!!






Ovido - Quiz & Flashcards